Banazir Income Support Parogram 8171

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام آن لائن رجسٹریشن 2023 کا آغاز

بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام


BISP 8171 آن لائن اپلائی کی نئی رجسٹریشن شروع ہو گئی ہے۔ ایک حالیہ میٹنگ میں شازیہ مری نے اعلان کیا کہ بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام کی رجسٹریشن دوبارہ شروع کی جائے کیونکہ اس سے قبل کیے گئے سروے میں کچھ خاندانوں کو اس پروگرام میں رجسٹر کیا گیا تھا۔ کچھ خاندان ایسے تھے جن کی حالت اس وقت مستحکم تھی۔ تاہم، سابقہ NSER رجسٹریشن کو کئی سال گزر چکے ہیں، اور ملک کے حالات کافی بدل چکے ہیں، اس لیے ملک میں NSER سروے کو دوبارہ شروع کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔


بے نظیر کفالت پروگرام کے لیے اپنی اہلیت کو کیسے

چیک کریں؟


نیشنل سوشل اکنامک رجسٹری (NSER) سروے بینظیر کفالت پروگرام کے لیے اہلیت کا تعین کرتا ہے۔ جن خاندانوں کا پروگرام کے لیے سروے کیا گیا ہے وہ 8171 ویب پورٹل میں رجسٹریشن کے وقت فراہم کردہ کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ (CNIC) نمبر یا سروے ٹوکن نمبر درج کرکے اپنی اہلیت اور آن لائن ادائیگی کی حیثیت کی تصدیق کر سکتے ہیں۔ کر سکتے ہیں اس کے علاوہ، بے نظیر کفالت پروگرام 8171 سروے شدہ خاندانوں کو ان کی اہلیت اور نقد رقم کی تقسیم پر خط بھیجتا ہے۔ براہ کرم یاد رکھیں کہ بے نظیر کفالت سافٹ ویئر صرف 8171 سے پیغامات بھیجتا ہے۔ اگر آپ کو قومی سماجی و اقتصادی رجسٹری (NSER) سروے یا نقد تقسیم کے حوالے سے کسی نامعلوم نمبر سے پیغام موصول ہوتا ہے تو یہ ایک دھوکہ ہے۔ ان کا جواب نہ دیں یا ان کے ساتھ کوئی ذاتی معلومات ظاہر نہ کریں، جیسے آپ کا نام یا CNIC نمبر۔

NSER Survey


صارف پہلے، NSER کے اہلکار گھر گھر جا کر معلومات اکٹھا کرتے تھے جیسے کہ گھر میں کتنے لوگ رہتے ہیں، کتنے کمرے وغیرہ، گھر کی حالت، اور اگر آپ مکان کے مالک ہیں یا کرایہ پر۔ وہ آپ کی تمام ذاتی معلومات جمع کرتے ہیں، جیسے کہ آپ کے کتنے بہن بھائی ہیں، آپ کی مالی صورتحال اور آپ کی تنخواہ۔ ان تمام معلومات کو جمع کرنے کے بعد، NSER کے نمائندے اور نادرا ایک ڈیٹا بیس تیار کرتے ہیں تاکہ یہ تعین کیا جا سکے کہ کون سے خاندان بے نظیر سپورٹ پروگرام کے لیے اہل ہیں۔ مستحق اور نادار خاندانوں کو ماہانہ مالی امداد دی جاتی ہے۔

NSER نئی رجسٹریشن

آن لائن دیکھیں: بینظیر انکم سپورٹ پروگرام 2023 کے لیے درخواست دیں۔

تعارف

2023 میں، بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام (BISP) پاکستان میں لاکھوں پسماندہ خاندانوں کے لیے ایک اہم لائف لائن کی حیثیت رکھتا ہے۔ بی آئی ایس پی کا مقصد غربت کا خاتمہ اور کمزور گھرانوں کو مالی امداد فراہم کرنا، انہیں اپنی بنیادی ضروریات کو پورا کرنے اور ان کے معیار زندگی کو بہتر بنانے کے لیے بااختیار بنانا ہے۔ یہ مضمون 2023 میں بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کی اہمیت، درخواست کے عمل، اہلیت کے معیار اور اثرات کے بارے میں بات کرتا ہے۔

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام (BISP) کو سمجھنا

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام، جس کا نام سابق وزیر اعظم بے نظیر بھٹو کے نام پر رکھا گیا ہے، 2008 میں شروع کیا گیا ایک اہم سماجی تحفظ کا اقدام ہے۔ بی آئی ایس پی کا بنیادی مقصد غربت کو کم کرنا اور معاشرے کے پسماندہ طبقات کی ترقی ہے۔ یہ کم آمدنی والے خاندانوں کو مالی امداد فراہم کرتا ہے، انہیں معاشی چیلنجوں پر قابو پانے اور . ان کی مجموعی صحت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہ

غربت کے خاتمے پر BISP کا اثر

گزشتہ برسوں کے دوران، BISP نے پاکستان میں غربت کے خاتمے پر نمایاں اثر ڈالا ہے۔ اہل خاندانوں کو نقد رقم کی منتقلی فراہم کرکے، اس نے خوراک، تعلیم اور صحت کی دیکھ بھال جیسی بنیادی ضروریات تک ان کی رسائی کو بہتر بنایا ہے۔ اس کے نتیجے میں حالات زندگی بہتر ہوئے اور بہت سے مستفید افراد کے لیے غربت کے چکر سے بتدریج فرار ہو گیا۔

2023 میں BISP کے لیے درخواست کیسے دیں۔

آن لائن درخواست کے عمل کی بدولت بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے لیے درخواست دینا اب پہلے سے کہیں زیادہ آسان ہے۔ اپنی درخواست جمع کرانے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں:

3.1 BISP کریں۔ registration apply

Apply pay click kara Benazir income support 8171

3.2 اکاؤنٹ کے لیے رجسٹر ہوں۔


مطلوبہ تفصیلات فراہم کرکے ویب سائٹ پر نیا اکاؤنٹ بنائیں۔ اگر آپ کے پاس پہلے سے ہی اکاؤنٹ ہے، تو اپنے اسناد کا استعمال کرتے ہوئے لاگ ان کریں۔

3.3 درخواست فارم پُر کریں۔
ایک بار لاگ ان ہونے کے بعد، درست معلومات کے ساتھ آن لائن درخواست فارم پُر کریں۔ جمع کرانے سے پہلے تمام تفصیلات کو دوبارہ چیک کرنا یقینی بنائیں۔

3.4 معاون دستاویزات اپ لوڈ کریں۔
BISP کے لیے اپنی اہلیت کی تصدیق کے لیے ضروری دستاویزات منسلک کریں۔ ان دستاویزات میں آپ کا CNIC (کمپیوٹرائزڈ قومی شناختی کارڈ) اور دیگر متعلقہ ثبوت شامل ہو سکتے ہیں۔

3.5 درخواست جمع کروائیں۔


درخواست اور منسلک دستاویزات کا اچھی طرح سے جائزہ لیں۔ سب کچھ درست ہونے کو یقینی بنانے کے بعد، ویب سائٹ کے ذریعے الیکٹرانک طور پر اپنی درخواست جمع کروائیں۔

  1. BISP کے لیے اہلیت کا معیار
    بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے لیے اہل ہونے کے لیے، درخواست دہندگان کو درج ذیل اہلیت کے معیار پر پورا اترنا چاہیے:

4.1 کا مطلب ہے ٹیسٹ
درخواست دہندگان کو مالی امداد کی ضرورت کو ظاہر کرنے کے لیے ایک ذریعہ ٹیسٹ پاس کرنا ہوگا۔ ذرائع کا امتحان گھر کی آمدنی اور اثاثوں کا اندازہ کرتا ہے۔

4.2 گھر کی خاتون سربراہ


ترجیح ان گھرانوں کو دی جاتی ہے جہاں خواتین بنیادی کمانے والی یا خاندان کی سربراہ ہوتی ہیں۔

4.3 خاندانی سائز


اہلیت کے تعین میں خاندان کا حجم ایک اہم کردار ادا کرتا ہے۔ عام طور پر، محدود آمدنی والے بڑے خاندانوں میں اہل ہونے کا زیادہ امکان ہوتا ہے۔

4.4 جغرافیائی محل وقوع


اس پروگرام کا مقصد دیہی اور شہری علاقوں کو نشانہ بنانا ہے جہاں غربت کی شرح زیادہ ہے، اس لیے انتخاب کے عمل کے دوران جغرافیائی محل وقوع کو مدنظر رکھا جاتا ہے۔

  1. اثر کی تشخیص اور شفافیت
    بینظیر انکم سپورٹ پروگرام شفافیت اور اثرات کی تشخیص کے لیے پرعزم ہے۔ پروگرام کی تاثیر کا اندازہ لگانے اور جہاں ضرورت ہو بہتری لانے کے لیے باقاعدگی سے آزادانہ جائزے کیے جاتے ہیں۔
  2. بی آئی ایس پی میں ٹیکنالوجی کا کردار
    2023 میں، ٹیکنالوجی BISP درخواست کے عمل کو ہموار کرنے اور شفاف اور موثر فنڈ کی تقسیم کو یقینی بنانے میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ بائیو میٹرک تصدیق کے استعمال نے دھوکہ دہی کے دعووں کے خطرے کو کم کر دیا ہے، جس سے نظام زیادہ قابل اعتماد ہو گیا ہے۔
  3. بی آئی ایس پی سے مستفید ہونے والوں کی کامیابی کی کہانیاں
    بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام نے پاکستان بھر میں لاتعداد خاندانوں کی زندگیاں بدل دی ہیں۔ دل دہلا دینے والی کامیابی کی کہانیاں واضح کرتی ہیں کہ کس طرح مالی امداد نے فائدہ اٹھانے والوں کو تعلیم حاصل کرنے، چھوٹے کاروبار شروع کرنے اور غربت کی زنجیروں سے آزاد ہونے کے قابل بنایا ہے۔
  4. چیلنجز اور آگے کا راستہ
    اگرچہ بی آئی ایس پی نے قابل ذکر کامیابیاں حاصل کی ہیں، لیکن اب بھی اس پر قابو پانے کے لیے چیلنجز باقی ہیں۔ پائیداری، مزید کمزور گروہوں تک پہنچنے کے لیے توسیع، اور مسلسل نگرانی پروگرام کی طویل مدتی تاثیر کے لیے ضروری ہے۔

نتیجہ


بے نظیر انکم سپورٹ پروگرام پاکستان کے لاکھوں پسماندہ خاندانوں کے لیے امید کی کرن بنا ہوا ہے۔ اپنی مالی امداد اور مدد کے ذریعے، پروگرام افراد کو اپنے اور اپنی برادریوں کے لیے ایک روشن مستقبل بنانے کے لیے بااختیار بناتا ہے۔ مسلسل ترقی اور موافقت کے ذریعے، BISP ملک میں غربت کے خاتمے پر خاطر خواہ اثر ڈال رہا ہے۔

بینظیر انکم سپورٹ پروگرام کے بارے میں اکثر پوچھے گئے سوالات


کیا BISP صرف خواتین کے لیے ہے؟
نہیں، جبکہ BISP خواتین کی سربراہی والے گھرانوں کو ترجیح دیتا ہے، یہ اہل خاندانوں کو مالی امداد فراہم کرتا ہے، قطع نظر گھر کے سربراہ کی جنس سے۔